SEO съвети за успешно класиране на по-предни позиции
3 съществени SEO съвета за собествиници
на сайтове
Днес, повечето
собственици на сайтове разчитат главно на външния вид, но не си дават сметката,
че един сайт, колкото и да е привлекателен, ако няма трафик към него, то той е
нискоефективен.
Дали това е правилно, или
не – ще разберете, след като прочетете настоящата статия.
В нея, експертите
от W-SEO.com представят и
три важни съвета, чрез които да повишите класирането на фирмените сайтове,
което естествено би довело до нови посетители.
Нека започнем с това, какво е SEO, как
работи и защо е важно.
1. СТРУКТУРАТА.
Структурирайте правилно сайта си, като добавите ефективни TITLE и ALT тагове.
В случай, че вече имате
представа за това как действат търсещите машини, запознали сте се бегло с SEO, може би ще успеете да
се справите и Вие с тази задача. Тя е изключително важна, като важно е и да
бъде добре структурирана страницата, описанието да бъде добре изградено, за да
може клиентите да получават информацията, която търсят най-добре.
Един от най-добрите
начини да подобрите резултатите в Google на Вашият хотелски сайт е чрез актуализиране на
заглавията на страниците и мета описанията. Всяка страница на уебсайта Ви има
уникално заглавие и мета описание, което показва на хората, които търсят
резултатите от търсенето, за какво се отнася самият раздел.
Обикновено можете да
редактирате заглавията на страниците и мета описанията в системата за
управление на съдържанието (CMS), а в
случай, че сайтът е изграждан от компания, и е от типа custom, то можете да потърсите съвет от хората, които са
Ви изграждали сайта, за начините за промяна, или пък да потърсите тяхното
съдействие.
2. ИЗПОЛЗВАЙТЕ ДУМИ И
ФРАЗИ, СВЪРЗАНИ С ВАШИЯТ САЙТ
Анализиране на
конкуренцията, на Вашата страница, важен елемент. Тук трябва да „пипне“ опитна
ръка на SEO експерт,
но в случай, че Ви харесва тази област, имате време и Ви е интересно, можете да
започнете действия и Вие.
Помислете за момент как
бихте очаквали потенциалните гости да намерят вашия хотел онлайн. Какви думи и
фрази бихте очаквали от тях да въведат в търсачките, за да ви намерят? Сега
вижте уебсайта си. Дали тези думи и фрази се появяват поне веднъж на сайта Ви?
3. ТЕСТВАЙТЕ И АНАЛИЗИРАЙТЕ ВАШИЯТ САЙТ
Погледнете добре уебсайта
на хотела. Скростта на зареждане добре ли е? Информацията леснодостъпна ли е?
Снимките и видеото добре ли са подредени, структурирани? Бързо ли се зареждат?
Е, можете да разчитате на
компанията W-SEO.com в случай, че се нуждаете от повече посетители за Вашият туристически обект,
но нямате възможност да се грижите за онлайн представянето му.
Comments
Post a Comment